Kære medlem af HSDKDu inviteres hermed til HSDK’s ordinære generalforsamling lørdag d. 26. marts kl. 11.00 på Campus Slagelse, Sdr. Stationsvej 28, 4200 Slagelse.

Generalforsamlingen vil blive afholdt i lokale B 1.18. Benyt indgang B, 1. sal, t.v. Der vil blive mulighed for at bestille sandwich (mere information om dette kommer senere), og købe vand til 10 kr.  Vi vil desuden servere kaffe og kage.Indkommede forslagHar du et forslag du gerne vil have behandlet til GF, skal vi have det senest 14 dage før GF – altså lørdag d. 12. marts.Dagsorden, ændringsforslag og revideret regnskab bliver sendt med mail 8 dage inden GF.Der vil igen i år være mulighed for at brevstemme.Kun medlemmer har stemmeret. Du skal have været medlem af HSDK mindst en måned for at kunne stemme til GF. Er du under 16 år, overgår din stemme til din forældre eller værge.

BrevstemmerHvis du er medlem og har stemmeret, men kan ikke komme til GF. Så har du mulighed for at brevstemme.Når vi kender de indkommende forslag, sender vi en formular ud, som giver dig én stemme pr. forslag. Vi modtager kun brevstemmer via formularen.Vi skal have din brevstemme SENEST fredag d. 25. marts inden midnat.

TilmeldingAf hensyn til forplejning og indkøb vil vi gerne bede om forhåndstilmelding til GF.

Vi håber du kommer, og glæder os til at være sammen med dig.Mvh.HSDK’s bestyrelse